Monday, March 9, 2009

Itulah Sayang...

Tanya sama hati
Pernahkah merindu
Ingat masa lena
Apa mimpimu
Masa berjauhan
Apa nan dikenang
Bila difahamkan itulah sayang


Ini bukan lagu Bunkface
Ini jua bukan lagu dari artis international yang kamu minat
Ini bukan korus lagu ini

Tapi

Aku terkenang bila mendengar rangkap ini
Rasanya sungguh tepat mengenai hatiku

Masa berjauhan
Apa nan dikenang
Bila difahamkan itulah sayang

Ya, aku faham
Bila berjauhan, di saat kukenang memori bersama
Aku sedar

Itulah SAYANG okeyyyyyyyy!!!!!!!!!
Aku sayang kamu semua!!!!

4 comments:

Nazrin Saad said...

post yg dipost seperti tidak dibaca oleh dotters skalian...

di mana kamu, dotters??????

@mrsyda said...

saya yang comeyy ini baceee..

safwan ishak said...

aku pun baca gak.
hehehe

Nazrin Saad said...

surfin USA