Thursday, August 20, 2009

Info

Selamat menyambut Awal Ramadan buat semua!

Di sini saya ingin mewar-warkan bahawa mana-mana DOT-ters yang berminat untuk menulis di dalam blog DOT ini bolehlah memberikan email kepada saya. Kerna kebanyakan penulis yang mendaftar punya komitmen sendiri pada blog peribadi mereka (komitmen la sangat!).

Jadi, jangan segan. Berikan e-mail pada anda. Segala karya anda akan dihargai sepenuhnya.

Buat penulis yang sudah berdaftar, rajin-rajinlah menulis di dalam blog ini. Sebarang karya yang tidak menyentuh isu perkauman, peribadi atau memecah-belahkan kelab adalah amat dihargai.

Buat semua DOT-ters juga, rajin-rajinlah membaca blog peribadi yang telah dilink oleh admin. Semua karya dari DOT-ters adalah terbaik! Jadi jangan lupa membaca karya dan luahan perasaan mereka.

Sebelum itu, saya ingin meninggalkan buah tangan buat adik-adik 1st year. Jika kamu ingin mengenali abang dan kakak 2nd year dengan lebih akrab, sila klik link di bawah ini. Ini masterpiece saya.

1 comment:

Anonymous said...

saya mau...
happy_hafizan@yahoo.com