Friday, April 8, 2011

Mari Mengenal!!!



Baiklah, hari ini kita main permainan teka-teki untuk mengenali sesama kita dengan lebih rapat ye~

Ok..Cuba teka, siapakah ahli dalam DOT yang ada persamaan dengan 2 gambar ini?







Ok selamat meneka ye~!!

13 comments:

Saya Arif said...

*angkat tgn*
*angkat tgn lg tinggi2*
*lompat2 smbil angkt tgn*

SAYA!! nampak gigi rabbit.

ismeth said...

2nd mcm aku..tp 1st bukan aku..erm mcm syazana je ??

Raw Honey said...

*angkat tangan*
syanana ngan meth meth

kHai said...

atas : syana, kimi nox, palie.
bawah : met met, kak leha, pod.
HAHAHAHAH.

nur wahida said...

yg pasti bukan aku ye arep!~ gile...gg die xcm rabbit pun...

meh sye teka,
yg suke tdoq = miss rm543.20

yg suke mkn = mkwe v

Saya Arif said...

"yg pasti bukan aku ye arep!~ gile...gg die XCM RABBIT pun..."

- Wahida, April 8, 2011 1:40 PM

say- O said...

alamak...soalan aku nmpaknya tak clear. maksud aku berdasarkan 2 gambar di bawah, siapakah ahli dot (sorang je) yang ada characteristic2 ini?

sorang je, tapi ada 2 sifat2 di bawah.

Syana said...

xdapat teke ah!!xsame ngn sape2 pon..

say- O said...

syana: YE KE???

Syana said...

and the answer is .........???

izan_muslimin said...

ni bukan SYANA la...

kan SYANA kan...?

nur wahida said...

arep > bowdo0000w!~ hahahhaaha...

sey o > sape? mlas ah nk teke? hish!~ buat daku murka je~~

say- O said...

syana lah jawapan dia.