Thursday, December 2, 2010

Blog DOT

Dan akhirnya ia akan menjadi laman sesawang dingin, berhabuk dan dilupakan. Sepertimana lupanya kita pada zaman mengutus surat, makan ubi. Mungkin nasib itu akan menimpa laman sesawang yang kian dingin ini.

Dan ia akan terus berhabuk tanpa peduli. Seperti mana tiaada orang pedulikan ia.

***

Aku tak rasa aku memegang tanggungjawab untuk promote, update atau segala bagai apa lagi yang ada kaitan dengan blog ini. Aku seperti Fatin, TAK dapat menganggotai anda seperti dulu lagi.

Jika kami menulis, atau apa hal saja, anggap saja kami rindu. Bonus point.

Jadi siapa yang akan memegang tanggungjawab update, promote atau segala bagai yang ada kaitan dengan blog ini?

Bukan tanggungjawab aku juga untuk memikirkan hal itu.

p/s : seminggu sekali cukup. bukan payah karang panjang-panjang. sekadar cerita aktiviti yang akan datang, atau yang dah lepas. dan gua juga tak ada hal delete blog yang gua buat sendiri kalau ianya 'surplus to requirement'.

4 comments:

wann afzan™ said...

x lupe lah =(

say- O said...

osama hampir ditangkap usa.

~**Raw Honey**~ said...

Gomennasai~~~~ T.T

N.W.I said...

ok..marah la ni...senang citer marah la ni erk?? ok...sory...maaf...=(