Thursday, April 22, 2010

kat Sabah ada awek cantik !!



Pesanan aku :


Jangan selalu ucap sayang. Nanti lama-lama timbul rasa benci.
Kenapa? Macam mana?
Fikirlah sendiri.


Cukup dalam otak berlegar-legar. Cukup dalam hati tersimpan semat.
Aku tahu siapa kau pada aku. Siapa aku pada kau. Itu cukup.
Nanti tiap kali jumpa sentiasa senyum.


Jangan selalu menganjeng kutuk cacat cela. Nanti lama-lama dia hilang satu persatu.
Fikir lagi.


Tak apa. Aku suka dengan persepsi orang itu sendiri.
Jangan tanya orang lain. Cukup kalau kau fikir ini nonsense kau diam sorang-sorang. Cukup kalau kau fikir ini ada makna. Kau sengih sorang-sorang.
Nanti jumpa. Makin rapat.


6 comments:

wann afzan said...

=)

Nazrin Saad said...

kau tau tak apa.

fikirkan ayat itu.

=)

Nazrin Saad said...

apa yg aku tulis dlm komen entri palie nk dekat sama saja dengan apa yg fatin tulis.

ikut penyampaian lah.

aku xreti direct.

maaf.

kata-kata sayang bkn setakat yg dilafazkan. tapi apa yg dirasa.

percayalah dh ramai yg berani kata sayang depan aku, tapi akhirnya hilang entah ke mana-mana.

itu lagi sakit dari kau xpernah lafaz sayang itu lagi.

aku pernah rasa. sebab itu sekarang aku rasa tak selesa.

seperti mana pernah aku cakap,

dont mention the word unless you really sure you mean it.

izan_muslimin89 said...

haha...
serius...
aku sbnarnye xpham apa yg korg pkirkn...
tp just satu je ak tau...

i'm reallly glad to meet all of u...

Fatin Mazelan said...

entri aku tak emo. aku bagitau sebelum terlambat.

nanti 1 hari bila hari yang paling celaka antara korg tiba2 terjadi. nanti 1 hari semua dah malas nak kumpul2 bertegur sapa. nanti 1 hari semua hilang.

10 juta kali dengar kata sayang pun dah x jadi makna.

hazal-san said...

fatin ...
aku mmg taknak benda tu berlaku...
tp tak mustahil benda tu berlaku...
tp tak mustahil juga nnt cucu2 kita kenal antara stu sama lain,
kenal kita..

bermula dgn diri sendiri..
apa yg kita nak dan buat...