Wednesday, November 12, 2008

Saya Pun Boleh Berlakon Video!!!!


Perghhhh...

Macam apa yang aku cakap sebelum ni, sesi shooting DOT telah pun bermula... Jangan isau, bagi yang pemalu tu, video yang akan dibuat ni adalah untuk promosi DOT... Dan saya ingin meyakinkan anda bahawa video yang akan disiapkan ini adalah untuk tontonan umum dan tidak akan mengandungi sebarang adegan lucah mahupun keganasan. Even Fatin pun kena jadi lemah lembut dalam video yang akan dihasilkan nanti...

Okey, biarlah aku terangkan secara ringkas pasal video yang akan dibuat ni. Sebenarnya aku agak tertarik dengan industri ni, so aku pn berfikir "why not DOT pun cube??".. Then, aku decide nak wat benda ni setelah bersusah-payah mencari software video editing yang lebih sesuai berbanding dengan movie maker...

Video ni akan terbahagi kepada 2 bahagian iaitu bahagian montaj dan bahagian dokumentasi... Bahagian montaj ni pula akan mengenalkan budak-budak DOT lelaki dan perempuan dalam dua montaj yang berbeza...

Dokumentasi ni lebih merumitkan sikit.. Soalan akan ditanya kepada budak-budak DOT dan semua ni akan digabungkan dalam sebuah video.... Namun begitu, satu watak suara latar versi lelaki dan perempuan masih dicari... Sesiapa yang berminat sila hubungi aku...

Benda ni wat sebagi cubaan jer... Kalau jadi maybe kite akan wat satu sketsa dalam bentuk video.. Yang simple jer...

P/S: Korang jangan isau.. Aku wat ni tak minta untung pun... Kalau dah siap nanti korang bagi pendrive je kat aku... N pada semua yang belum shoot lagi tu, minta kerjasama anda bersama ea... Hehehehe

No comments: