Sunday, January 10, 2010

kehuruharaan 2010.

Di sini aku menulis bukan untuk memberi caci makian. Bukan untuk memberi pendapat. Bukan untuk Beri komen tentang malam tadi. Kita semua tahu dimana D.O.T dalam hati. Itu subjektif. Tak perlu iya-iya bersorak hadapan orang ramai. Biar kita saja tahu.

Setelah malam tadi. Setelah pemberian hadiah. Setelah apa terjadi. Aku harap semangat jatuh sedikit kau orang itu naik semula. Jangan terlalu down. Kita masih jauh untuk ke hadapan.

Maaf. Malam tadi tiada wajahku dalam postmorterm. Aku kurang suka lihat wajah-wajah mungkin sedih. Mungkin down. Mungkin juga blurr.

Aku bukan apa. Ini tahun 2010. Tahun penuh dugaan. Dimulakan dengan aku. Kehilangan benda penting. Jadi anggap ini pengajaran. Aku sudah boleh chill. Jadi aku mahu kau orang chill ok. =)

Jika apa yang aku anggap ini salah. Itu bagus. Maksudnya kau orang akan teruskan perjuangan dot ini.

No comments: