Wednesday, March 17, 2010

Confession.



Semua orang tak sama.

Semua orang ingin kesempurnaan. Semua orang mengejar kesempurnaan.

Tetapi kadang- kadang kita lupa,

Semua yang kita tak punyai, ada pada orang lain. Semua yang orang lain tak punyai, ada pada kita.

Itulah sifat manusia.

Aku juga tak dapat lari dari sifat itu, sebab aku juga manusia biasa.

Secara jujur, aku selalu tertanya- tanya, personally.

Macam mana rasanya ada adik perempuan?

Macam mana rasanya ada kakak?

Dan aku rasa jawapannya sudah aku temui, setelah lama aku mencari.

Ianya berada tak jauh, memang dekat. Dalam ruang ini. Di tempat ini.

Syukur, alhamdulillah..

4 comments:

wann afzan™ said...

wah!!
mane jumpe gmbr sy mase kecik ni??!!
*try buat muka secomel gmbr itu*

say- O said...

aku lukih dalam mimpi!!
time kecik2 dulu dah kenal wann melalui dunia mistik!!
ahahaa!

wann afzan™ said...

diam ahh say o!!
*blushing*

say- O said...

alalalala~~
wann blushing2 pulak..