Wednesday, June 9, 2010

Diana Danielle

Okay. Pergi matilah dengan poll.

Gua dengan ini respek pada keputusan minoriti. Kerna tanpa minoriti, tak terbentuklah majoriti. Dengan ini, gua mengumumkan tiada sebarang penulisan mengenai World Cup lagi akan dibuat di sini.

Tapi kem World Cup akan terus dibuka, just for fun.

Untuk Say O dan Arif, kalau mahu lagi menulis pasal World Cup sila join blog ini. Aku akan hantar emel minta approval korang kalau korang nak.

World Cup'10

Kalau nak menganjing, merapu pasal Piala Dunia boleh buka blog ini. Aku akan link kat sebelah. Kalau tak nak menulis tapi nak merapu dan hapdet Piala Dunia pun boleh.

p/s : kalau tak suka penulisan di sini, speak it out loud. entah kenapa aku hangin gila dengan 'xnak dikenali' dalam shoutbox di sebelah. ada orang kritik aku boleh terima sebab dia jujur dan berani. kecuali kau, xnak dikenali.

No comments: