Sunday, October 31, 2010

Hari Comel Saya.

Oh! Hasil paksaan budak-budak selenger ni. Aku masukkan gambar. Oh, entri ini dibuat ketika aku sedang kejar masa. Jadi, aku tulis sikit saja. Yang Hari Comel aku berjaya! Terima kasih kepada semua yang hadir. Terima kasih meriahkan mejlis. Terima kasih. Terima kasih. Terima kasih. Oh, doakan kami kekal ke anak cucu. Harap-harap kekal lah ya. Jika menjadi, akanku jemput kamu semua JIKA teringat. Ehe.

Dah, ini untuk tatapan. Malas masuk banyak-banyak.

Hantaran dia kepada aku.


Hantaran aku kepada dia.


Huru-hara tak tahu posing

p/s : jangan banyak tanya. tengok kat FB je!

11 comments:

wann afzan said...

yay!

Saya Arif said...

haa. ok. nmpk la inchek apek sgt epy. bhahaha

say- O said...

mesti la hepi.

ismeth said...

huru-hara sgguh posing korg..haha~~

Nazrin Saad said...

entah sape2 la suruh lu post kt blog ni.

pedang yakuza mana? hantaran laki ke perempuan?

Anonymous said...

budak2 selenger la suruh. bila wa ada pedang??!!!

Nazrin Saad said...

tapi.....

.....yakuza ada pedang.

lu ni mmg serius xnak libatkan diri dlm sebarang kegiatan yakuza lg ke ni dokk?

Fatin Mazelan said...

wa guna bankai ah.

Nazrin Saad said...

lu ni xmatang ah.

Anonymous said...

tak matang tak matang pun. atleast lagi matang sket dari lu. kan?

Nazrin Saad said...

errrrrrr....

hahahahha!