Friday, August 20, 2010

KFC Lagi

Official.

Tarikh berbuka puasa dengan menjamah ayam KFC jatuh pada hari ahad bersamaan 22 Ogos 2010.

Tempatnya bilik kebud. Sila berada di situ selewat-lewatnya pukul 7.0 petang. Bawa bersama nasi dan lauk tambahan kalau merasakan 2 ketul ayam dan 1 coleslaw x cukup kenyang (roughly, ni lah apa yang korang akan dapat, KEMUNGKINAN KECIL dapat lebih sikit, jangan terlalu berharap).

Insyaallah aku akan mintak tolong Wawa buat air lagi. Sos cili akan disponsor. Sos Life, bukan sos Fatimah/Sedap/ Cili Kaw.

Junior2 yang tak kenal Fatin, sila guna peluang ni untuk berkenalan. Kalau x cukup duit, pau kat dia. Dia dah kerja.

Kepada yang tak dapat datang, aku minta maaf. Memang boleh nak drag sampai ke lepas raya, drag lagi sampai ke exam, malah ada yang sampai ke sem depan. Tapi aku x nak. Sebabnya aku x nak.

Ok, tu je kot. Ada apa2 tulis kat komen KAT BAWAH NI, BUKAN CHATBOX. Situ bahaya, sekali komen pastu ada 8 sembang merapu, yang komen tadi dah terkebelakang.

Baiklah, selamat berpuasa.

6 comments:

rambutBAWANG said...

pergh...bagos la say-o!
pesanan :
esok jangan lupa bawak signbord

"ISMETH,SILA AMIK 2 KETUL AYAM SAHAJA"

kHai said...

LIKE comment di atas !

say- O said...

rambut bawang sapa?

Anonymous said...

hoi! ayat lu minta wa malas nak datang. ahaha. err...aku pemalu la. xyah la kenal2. aaaaa~....

nak tambahan SENDIRI. colonel chicken rice! nanti aku bayar half price. ehe. aku mesti makan nasi!


-fatin

say- O said...

fatin,
pun boley~~~~~!

nur wahida said...

baiklah~~~
mcm sesak jer blik kebud sok?
xmuat,sila mkn kat korido...