Tuesday, August 10, 2010

Dan Orang Tanya Kenapa Aku Sayang DOT

Air mata gua payah nak gugur. Kecuali hanya untuk orang tersayang.

Malam boria rasanya lu all nampak sendiri. Siapa yang gua sayang.

Lepas post mortem salah seorang ahli keluarga kita pula menghebahkan khabar yang kita tak nak dengar. Gua tak payah nak perjelaskan. Kalau dah nama ahli keluarga mesti kita tahu sendiri.

Gua hampir menangis lagi selepas itu. Dan gua cakap ini,

"Dan orang tanya kenapa aku sayang DOT?"

Semua orang buat pengorbanan. Sama ada besar ataupun kecil. Tapi adik, awak buat pengorbanan yang menyebabkan gua rasa pengorbanan gua selama ni hanyalah picisan kecil sahaja.

Kita kenal dari MMP lagi. Tapi baru sebulan lebih.

Tapi entah kenapa, hati ni rasa macam dah kenal sepanjang hayat.


Adik. Jadi kuat. Jadi tabah. Jadilah manusia.

Insya Allah. Kalau kau terjatuh, kau tolehlah ke belakang. Kami pasti ada. Jangan gusar.

Sebab bila aku ungkapkan famili, itu bukan kata-kata luahan dari mulut saja.

We will be waiting and supporting you Farah.

Cause you know what? We are FAMILY.

Fin.

3 comments:

aizzat naeeim said...

yup..nmpk sape yg abg naz syg..
kitorg pggl abg naz..tp abg naz x toleh pon..haihs!!
n..pasal family kita tu..seyesly,hilang sorg dlm family,rasa kosong..
bebnading hilang sorg dlm kelab..
gua syg DOT la..

Fatin Mazelan said...

kenapa dia?

izan_muslimin said...

salah sorg dak 1st year...
dotters...
farah elyani...
sakit...
ada ketumbuhan kat perut xsilap...

dia blik umah khamis ni...
nnti nak bedah lg...
sblum ni dh bedah buang...
tp ada lg...

xpe kn ak bgtau kt sini...?