Friday, October 29, 2010

Surat Dari Kekasih DOT

Nama gua Arif. Kalau uols tak tahu, gua merupakan JAKSA Keceriaan blog DOT. Gua memang suka gila-gila kuasa. Sesuka hati gua ja nak ubah apa-apa.

Setelah sekian lama gua memegang jawatan yang hampir-hampir berbaur kediktatoran ni, gua mengambil keputusan untuk memlastik sergerikan wajah blog DOT. Sudah terlalu lama wajah beliau kekal begitu.

Ini,


Sudah tiada lagi. Ucapan selamat tinggal untuk beliau yang telah sekian lama berkecimpung dalam arena memegang wajah utama blog DOT. Jasa anda dikenang.

Kerusi wajah blog DOT sekarang dipegang oleh yang uols tengok sekarang ini. Gua akan terus mewarnai wajah blog DOT dengan pelbagai kosmetik yang disponsor oleh perisian Adobe KedaiFoto just that blog DOT sentiasa nampak ceria, and uols pun suka saja nak selalu melawat blog ini.

Yang menjalankan tugas,

Arif

JAKSA Keceriaan,
Organisasi blog DOT,
MediaDOT,
Dato Onn's Theater.

p/s: beberapa nama penting telah diubahsuai atas kesesuaian untuk mengelak saman. Selain itu, sebarang komen sila usulkan di ruangan komen dibawah. Jika anda menyokong pergerakan ini, sila Like semua status FB yang gua dah post sejak gua buka FB.

4 comments:

wann afzan™ said...

aku g umah fatin.

Anonymous said...

sak ingat pehal la tiba2 blog DOT salin baju...
ada love2 plak tu...

ak n ismeth pi...

Anonymous said...

wann n arep...
korg mmg jd pi ke umah fatin?

sbb gua ingat nk blik amik kete ni tp mcm mlas plak sbb esok exam.

nk msj kedit xde...

~**Raw Honey**~ said...

nice !!