Wednesday, July 14, 2010

Memoirs of N - A Legacy

"Kepada semua peserta kebudayaan, minta tunggu di dalam DECTAR sekarang."

Nak tak nak N terpaksa lah tunggu di dalam DECTAR. Ahh, budak nasyid KDO tak ramai la pulak. Macam mana ni?

N toleh kanan. Nampak senior sekolah N. Pegang banner 'teater'. Ceh. Ikut senior lah!!!

Hasilnya? N casting tak dapat apa-apa pun. Hanya berjaya menjadi pasukan props.

N hampa.

Esoknya datang latihan dengan berbaju merah. Tiba-tiba dipanggil senior sekolah yang lagi satu.

"Yang baju merah tu ke sini!"

Hasilnya N membuat persembahan di hadapan 2000 pelajar.

And the rest like the said is history. N jatuh cinta pada teater. Julai 2007 N abang Manjung mengilhamkan terciptanya kelab 3 huruf itu hasil cintanya pada teater.

p/s : ambil peluang yang ada adik-adik. thanks untuk 3 tahun dalam kelab 3 huruf ini.

Fin.

3 comments:

wann afzan said...

nk komen skit je..
npe ayat mcm tunggang terbalik?nk cpt eh??hahahaha..

sama2 =)

Nazrin Saad said...

kat cc, kejar masa.
takut kena bayar lebih. hahaha

mikhaelahmad said...

safwan epik sebenar.