Saturday, July 17, 2010

Untitled.

Aaaaa~....si tua dah tulis. Si muda bawah ni pun dah menulis. Aku yang tengah-tengah kena tulis ke? Tak payah lah kan. Aku lebih selesa baca je.


Ok. Nama gua Fatin Fasihah.


Kepada budak-budak junior oh salah adik-adik baru, selama datang ke dunia D.O.T ni. Jangan ikut pengaruh cacat mereka yang abang-abang dan kakak-kakak ni macam Ismeth, Arif, Leha, Wawa, Ijan, Say-o dan semuanya. Nanti kauorang boleh jadi cacat seperti mereka.

Siapa aku? Aku adalah pencacat blog ni. Sekarang aku dah menyesal cacatkan orang bawahan aku yang belum terima sepenuhnya ilmu kecacatan aku.


Ok. Sekian, terima kasih.


p/s : sebab wa dah ter ajar cara pergi times square.

9 comments:

arifpaan said...

gua adik ah!

Nazrin Saad said...

kak fatin!!!
rindu lu arh!!

say- O said...

hahaha!!
cam dem nye cacat,..

Anonymous said...

naz lu diam! -fatin

Nazrin Saad said...

lu pakai anon pun still gua rindu gak!
rindu lu ah anon!!

wann afzan™ said...

haha..gua x cacat beb!

Anonymous said...

pehal nama aku ada gak ni?

nak cacat...cacat sorg2 fatin...tp ak sanggup gak la jaga umah org cacat yg ada ko tu...haha...

*riba2 t'pkir...ak ada cacat tang mana2 ke?*

"selama?

Anonymous said...

haha typo! cacat! ijan cacat.

oh kamu semua dah makin cacat nampaknya. dang!

-fatin

Anonymous said...

ak t'typo gak...
riba2...ptutnye tiba2...

arfgh...sudah jadi cacat...